środa, 10 października 2012

177. Moja Mama i ja:)))

Uwielbiam to zdjęcie, moja Mama taka uśmiechnięta na nim ze mną (maluszkiem;) na ręku:)))
Chciałam nadac mu odpowiednią oprawę, taką vintage, postarzyłam więc co nieco, przetarłam, potargałam, maźnęłam farbą i lakierem i postemplowałam, oj postemplowałam gdzie się dało:) a nawet embossowałam.
A oto efekt końcowy, czyli scrap ( mały format 15,5cm x 15,5cm):



I zbliżenia na szczegóły:




I jeszcze raz całośc:


Wiem, że moja Mama często tu do mnie zagląda, co mnie ogromnie cieszy i mam nadzieję, że zrobiłam jej miłą niespodziankę tym wspomnieniowym zdjęciem:))) Mamuś ten tekst przy zdjęciu, to do Ciebie:***

A pracę wysyłam do:
- Lemonade na wyzwanie#46 - stemplujemy (użyłam cudnego stempelka koronkowego z Lemonade)
- Scrapki.pl na wyzwanie#46 - wspomnienie dzieciństwa.


31 komentarzy:

  1. Śliczna praca i zdjęcie śliczne - Twoja mama tak cudownie się na nim uśmiecha. Piękna kobieta^^.

    OdpowiedzUsuń
  2. Praca mistrzowska.To już szczyt Twoich Izo umiejętności - geniusz. Zachwycam się całością, bo każdy detal, w końcu cała kompozycja zachwyca. A zdjęcie śliczne. Ty taka malutka (masz super minkę) w objęciach pięknej Mamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za Twoje słowa, normalnie mnie zawstydziłaś, gdzie mi tam do mistrzostwa:) Ale wiesz, jak robię prace związane ze moimi bliskimi, to podchodzę do nich bardzo emocjonalnie, z jakąś taką wewnętrzną radością, że to nie na pokaz, że to dla mnie, no i może to trochę potem widac;)

      Usuń
  3. Uwielbiam zdjęcia w sepii, to jest piękne i dałaś mu śliczną oprawę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne!!! Cudne zdjęcie, i maki, ten czerwony akcent, śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale jest wrócić do miłych wspomnień, widzieć rodziców młodych i pięknych :) Idealnie dopasowałaś oprawę do zdjęcia, całość jest bardzo harmonijna i piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny scrap, bardzo nostalgiczny..., wzruszyłam się do łez...

    OdpowiedzUsuń
  7. booooskie! takie, jak lubię! dziękuję za udział w wyzwaniu Lemonade!

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna ta praca!!! magicznie i nostalgicznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie oprawiłaś wasze wspomnienia:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna praca, wzruszająca pamiątka. I fajny pomysł, by dać Mamusi tę chwilę szczęścia. Szkoda, że ja na to nie wpadłam... że nie zdążyłam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały scrap - bardzo vintage :) A jeśli chodzi o Twoją Mamę ze zdjęcia - w pierwszej chwili myślałam , że to Ty. Podobieństwo uderzające . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ Ty jesteś do Mamy podobna :)
    piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne zdjecie i scrap wyszedl cudowny. Piekna praca.
    Milego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna praca!!
    Bardzo mi się podoba,i tło na samym zdjęciu jest cudowne, pięknie dopasowałaś do całości!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna karteczka - a całość utrzymana w super klimacie i kolorystyce, ładne stemplowania

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna praca ,bardzo nastrojowa...

    OdpowiedzUsuń
  17. Oh, my, this is such gorgeous card, OriBella. I love the beautiful colors scheme and great design. It's awesome... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne emocje w cudowne oprawie. Aż mi się łezka uroniła....

    pozdrawiam ciepło
    hania

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla takich chwil warto żyć, bo one nadają sens naszym działaniom. Tak mnie córuś wzruszyłaś tym życzliwym wpisem pod zdjęciem. Jesteś nie tylko piękna zewnętrznie, ale przede wszystkim wewnętrznie. Będziesz zawsze młoda i piękna, bo ludzie życzliwi tacy są.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna praca, bardzo przyjemnie się na nią patrzy i patrzy....

    OdpowiedzUsuń
  21. padam z zachwytu!!! jest przepiękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale śliiiiczne :) Ja też się uśmiechnęłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)